قصه زندگی یکی مثل همه

بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

قصه زندگی یکی مثل همه

بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

قهرم باخودم

امروز چشام واقعا دارن ازجاشون کنده میشن دو روزه کارم شده فقط گریه ازهمه چی خسته شدم امسال اصلا خوب نیستم ازاول سال بغضام فقط میترکه وخودم هم نمی تونم مهارشان کنم فقط میریزن ازبس درگیر فکر وخیالم دوباره موهای قشنگم دارن می ریزن کمرم بدجوری گرفته بود سه هفته فقط توخونه تعتی پاتی کردم عین یه بچه یکی دوساله ، ستون فقراتم درد میکنه ، سرم درد میکنه کلا امسال خوب نیستم مریضم البته می دونم فکروخیالم زیاده دنیا اصلا بروفق مرادم نمی چرخه ازعالم وآدم قهرم تواداره که نگو عین برج زهرمارم کسی جرات حرف زدن باهام رو نداره ونمی دونم چطور خودمو ازاین همه درد ورنج وفکروغصه خودم راتخلیه کنم به بن بست رسیدم شکر بدرگاهش که من ناچیز  کلهم دیلت کرده اصلا نیم نگاه چپ نگاه نه خیراصلا بی خیال من شده خدایا رحمی بکن خواهشا ، خداجونم  من رباط نیستم ای دنیا منم آدم پس ای غصه ها ای گریه ها دست ازسرم وردارین ، دارم دیونه میشم خدایا خواهشا التماس میکنم به اندازه نوک سوزن به من نگاه کن من حقیرو ازیاد مبر خواهش میکنم اگر گناهام زیاده ببخش ، خداجون بس کن من دیگه نمی تونم این همه شکنجه رو تحمل کنم خدایا رحمی بکن

نظرات 1 + ارسال نظر
yeganeh چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.yeganehskystar.blogfa.com/

mamnon az nazareton,
shoma ham ziba minevisid
omidvaram gham haton be zodi payan bepazire va shadi be lahzeton biyad.
ba tashakore mojaddad

سلام ممنون گلم تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد