قصه زندگی یکی مثل همه

بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

قصه زندگی یکی مثل همه

بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

تبریک تبریک سال جدید

دوستت دارم…

با تو لج بازی نمی کنم

مانند کودکان ، سر ماهی ها با تو قهر نخواهم کرد

ماهی قرمز مال تو…

ماهی آبی مال من…

اصلا

هر دو ماهی مال تو

تو مال من…


عکس عاشقانه



از خداوند منان برای جنابعالی و خانواده محترمتان در سال جدید

روزی حضرت مریم (س)

قصر آسیه،

قلب خدیجه،

عفت فاطمه،

جمال یوسف،

ثروت قارون،

حکمت لقمان

و ملک سلیمان

و عاقبت‌‌بخیری را آرزومندم.



تو آرام آمدی..نرم و بی صدا!
مثل قطره ای باران برقلبم چکیدی..به سان برف آرام آرام درمن ذوب شدی…تکه ای از وجودم شدی در این سنگستان!
نمیدانم تورا چه بنامم..توکه آمدی آرام شدم!
چیزی در درونم خواند:
“این آغاز دوست داشتن است”

نظرات 1 + ارسال نظر
پنل پیامک رایگان جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ http://sms5002.ir/register.php

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید sms5002.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد